رشد ۵۴ درصدی درآمد با تراز مثبت ۷۶ درصد بیمه پارسیان

بررسی کارنامه ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ بیمه پارسیان نشان می‌دهد که این شرکت توانسته است تراز مثبتی به میزان ۷۶ درصد را به ثبت برساند.

رشد ۵۴ درصدی درآمد با تراز مثبت ۷۶ درصد بیمه پارسیان

درآمد بیمه پارسیان از محل عملیات بیمه‌گری و صدور بیمه‌نامه در این مدت به ۷۸ هزار میلیارد ریال رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۵۴ درصدی را نشان می‌دهد.

بیمه پارسیان بودجه سال جاری خود را بر اساس فروش ۱۷۵ هزار میلیارد ریالی برنامه‌ریزی کرده است. با توجه به عملکرد این شرکت در ۵ ماهه نخست، پیش‌بینی می‌شود که این شرکت بتواند از این هدف‌گذاری نیز فراتر رود و به نتایجی بهتر از انتظار دست یابد.

شرکت بیمه پارسیان در دوره ۵ ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۳ عملکرد بسیار خوبی را ثبت کرده است. این شرکت با سرمایه ثبت‌شده ۱۶ هزار میلیارد ریال، موفق به کسب درآمد ۷۸ هزار میلیارد ریال از محل فروش حق بیمه شد. این میزان نشان‌دهنده رشد قابل توجه ۵۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. همچنین، شرکت در این دوره تراز مثبت ۷۶ درصدی را به ثبت رسانده که بیانگر موفقیت و عملکرد قوی شرکت در این دوره است.

شرکت بیمه پارسیان در ۵ ماه نخست سال ۱۴۰۳ عملکرد برجسته‌ای را به نمایش گذاشته است. در این دوره، بیمه پارسیان توانست با صدور حق بیمه به مبلغ ۷۸ هزار میلیارد ریال، سهم خود را از بازار بیمه حفظ و افزایش دهد. در همین دوره، خسارت‌های پرداختی شرکت به ۴۴ هزار میلیارد ریال رسید که نشان‌دهنده تعهد این شرکت به جبران خسارت‌های بیمه‌گذاران است.

 

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها