از کد تخفیف تا کسب درآمد در موپُن

در دنیای شلوغ و پر دغدغه این روزها یکی از راه‌های مدیریت بهتر زمان خرید آنلاین است. در سال‌های اخیر خرید کالاها و محصولات و همچنین خدمات مختلف به‌صورت آنلاین به‌میزان قابل توجهی توسعه پیدا کرده است. همین امر باعث شده که کسب و کارهای مختلف رفته‌رفته از حالت سنتی خارج شده و به سمت آنلاین‌شدن گام بردارند. در این میان پلتفرم‌هایی مانند موپُن نیز وجود دارند که هم فضای مناسب برای کسب‌وکارهای مختلف را به‌منظور معرفی محصولات و خدمات خود به طیف وسیع‌تری از مشتریان فراهم کرده‌اند و هم این که باعث شده‌اند مشتریان با محصولات و خدمات مختلف آشنا شده و بتوانند با اطلاع از جشنواره‌ها و کدهای تخفیفی ارائه‌شده، آن‌ها را با قیمت مناسب خریداری کنند.

خرید آنلاین چه مزایایی دارد؟

افزایش شلوغی و مشغله‌های روزانه در دنیای امروز، مدیریت زمان را به یکی از ضرورت‌های مهم زندگی تبدیل کرده است. یکی از کارهایی که برای مدیریت بهتر زمان می‌توان انجام داد، انجام خرید به‌صورت آنلاین است. خوشبختانه امروزه پلتفرم‌های متعددی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به‌راحتی محصولات و کالاها و همچنین خدمات مورد نیاز را به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری دریافت کرد.

این شرایط باعث شده که در سال‌های اخیر یک بازار به‌شدت رقابتی بین کسب‌وکارهای مختلف در فضای آنلاین به وجود آید؛ به همین دلیل کسب‌وکارها نیاز دارند تا با استفاده از استراتژی‌های مناسب بتوانند مشتریان بیشتری را به سمت محصولات و خدمات خود جذب کنند. یکی از روش‌های این کار برگزاری جشنواره‌های مختلف و ارائه محصولات و خدمات به مشتریان همراه با تخفیف است. اگر کاربران اطلاع پیدا کنند که می‌توانند محصولات و خدمات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب‌تر و به‌صورت آنلاین خریداری کنند، بدون شک به مشتری تبدیل می‌شوند.

تصویر کنید کاربران بتوانند کلیه خریدهای سوپرمارکتی مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین و با قیمت مناسب‌تر با استفاده از کد تخفیف دیجی‌ جت خریداری کرده و در کمتر از یک ساعت درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند. بدون شک درصد زیادی از افراد این روش خرید را به روش خرید حضوری برای فرار از شلوغی و ترافیک ترجیح می‌دهند. در واقع خرید آنلاین با استفاده از کد تخفیف این امکان را فراهم می‌کند که افراد بتوانند کالا و خدمات مورد نیاز خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری، با قیمت مناسب و در کمترین زمان دریافت کنند.

موپُن؛ بزرگ‌ترین مرجع انتشار کد تخفیف در ایران

اولین و در عین حال بزرگ‌ترین مرجع انتشار کدهای تخفیف کسب‌وکارها و فروشگاه‌های آنلاین مختلف مانند کد تخفیف افق کوروش، دیجی کالا، اسنپ فود و... موپُن نام دارد. این پلتفرم بستری را فراهم کرده که کسب‌وکارهای مختلف بتوانند در وهله اول محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی نمایند و در وهله دوم با ارائه کد تخفیف یا برگزاری جشنواره‌های تخفیفی به‌مناسبت‌های مختلف، آن‌ها را به مشتری محصولات و خدمات خود تبدیل کنند. در واقع کسب‌وکارها با استفاده از خدمات و قابلیت‌های پلتفرم موپُن می‌توانند، گوی سبقت را از سایر رقبا در این بازار به‌شدت رقابتی بربایند.

تخفیف

در موپُن جدیدترین کدهای تخفیف فروشگاه‌ها مراکز خدماتی در حوزه‌های مختلف برای استفاده کاربران منتشر می‌شود. کاربران با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن موپُن می‌توانند کدهای تخفیف خدمات آنلاین مانند آچاره و استادکار، تخفیف‌های لوازم آرایشی و بهداشتی مانند خانومی و شاواز، تخفیف‌های سوپرمارکتی مانند کد تخفیف بازرگام، اُکالا و اسنپ اکسپرس، تخفیف‌های خدمات گردشگری مانند علی بابا و الی گشت و... را مشاهده کرده و بر حسب نیاز مورد استفاده قرار دهند. به نقل از ایسنا:

"بهترین سایتی که می‌توانید انتخاب کنید موپُن است، زیرا علاوه بر اینکه کامل‌ترین مرجع کد تخفیف می‌باشد، امکاناتی مثل کانال مخصوص معرفی کد تخفیف، افزونه مرورگر کروم و اپلیکیشن گوشی همراه نیز دراختیار شما قرار می‌دهد."

کدهای تخفیف موپُن چه ویژگی‌هایی دارند؟

موپُن برای سال‌های متوالی به‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین مرجع انتشار کدهای تخفیف و کوپن و همچنین اطلاع‌رسانی پیشنهادها و جشنواره‌های تخفیفی مراکز خدماتی و فروشگاه‌های آنلاین شناخته می‌شود. گواه این ادعا منتشر شدن کدهای تخفیف و کوپن‌ها و همچنین جشنواره‌های تخفیفی بیش از 1500 فروشگاه اینترنتی و مراکز خدماتی آنلاین در این پلتفرم است که بستری برای معرفی این محصولات و خدمات فراهم کرده و همچنین این امکان را فراهم می‌کند که کاربران بتوانند با از طریق بررسی و مقایسه، کالا و خدمات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب‌تر خریداری کنند.موپُن

یکی از ویژگی‌های کدهای تخفیف منتشر شده در موپُن که باعث شده این پلتفرم از اعتبار بالایی برخوردار باشد، تست و اعتبارسنجی کدهای ارائه شده است. به‌عنوان مثال کد تخفیف 50 هزار تومانی دیجی کالا که در این پلتفرم منتشر شده است، از زمان انتشار تا زمان اتمام مهلت استفاده به‌صورت مداوم توسط کارکنان این مجموعه تست می‌شود تا از اعتبار و صحت آن اطمینان حاصل شود. همین امر باعث شده که کدهای منتشرشده در موپُن از اعتبار بالایی برخوردار بوده و کاربران با اعتماد کامل کدها را مورد استفاده قرار دهند.

به‌روز و جدید بودن یکی دیگر از ویژگی‌های کدهای تخفیف منتشرشده در موپُن است. همه کدهای تخفیف منتشرشده از فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدماتی آنلاین در موپُن و همچنین جشنواره‌های آن‌ها، کاملا به‌روز و جدید هستند؛ به این ترتیب کاربران می‌توانند اطمینان حاصل کنند که مهلت کافی برای استفاده از کدهای تخفیف وجود دارد و زمان جشنواره یا پیشنهاد تخفیفی به پایان نرسیده است.

به‌عنوان آخرین ویژگی کدهای تخفیف منتشرشده در موپُن می‌توان به ارائه توضیحات کامل اشاره کرد. به‌عنوان مثال اگر قصد استفاده از کد تخفیف اسنپ اکسپرس دارید، توضیحات کاملی در مورد آن مشاهده خواهید کرد. نحوه استفاده از کد، میزان تخفیف پس از استفاده از کد، مدت زمان اعتبار کد تخفیف و این که کد تخفیف شامل چه کالاها یا خدماتی می‌شود و سایر توضیحات به‌صورت کامل ارائه شده تا کاربران بتوانند به‌نحو صحیح از کدهای مورد نظر برای خرید استفاده کنند.

تخفیف خرید آنلاین

آیا می‌توان در موپُن کسب درآمد کرد؟

در مورد کدها و کوپن‌های منتشرشده در موپُن باید به این نکته اشاره کرد، که همه این کدها و کوپن‌ها حالت تخفیفی ندارند. برخی از این کدها و کوپن‌ها در واقع یک پیشنهاد از طرف کسب‌وکارهای مختلف برای جذب مشتریان بیشتر است. این کوپن‌ها که به‌عنوان کوپن هدیه معرف شناخته می‌شوند به کاربران اطلاع‌رسانی می‌کنند که در صورت دعوت از دوستان یا اعضای خانواده خود برای ثبت ‌نام در یک سایت یا اپلیکیشن یا استفاده از خدمات یک کسب‌وکار، می‌توانند هدیه نقدی دریافت کنند. به‌همین دلیل این کوپن‌ها فرصت مناسبی برای کسب درآمد از طریق موپُن به‌حساب می‌آیند.

جمع‌بندی

در دنیای امروز که فضای رقابتی شدیدی بین کسب‌وکارها در بستر آنلاین وجود دارد، به‌منظور ربودن گوی سبقت از دیگران، بسیاری از آن‌ها روش‌های مختلفی را برای جذب مشتری به کار می‌گیرند. یکی از این روش‌ها ارائه کدهای تخفیف و مخصوصا کوپن‌های هدیه معرف است که در ازای دعوت هر نفر، هدایای نقدی به فرد دعوت‌کننده تعلق می‌گیرد. در این شرایط در صورتی که کاربران از این کوپن‌ها اطلاع داشته باشند می‌توانند با دعوت از دوستان و اعضای خانواده خود، تخفیف، اعتبار رایگان و... دریافت کرده و به‌نوعی صرفه‌جویی یا کسب درآمد داشته باشند.

 

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها