از ارایه خدمات گسترده تا انجام مهمترین عملیات رقم می خورد

کارتخوان بانک گردشگری پاسخگوی نیاز هر فرد و هر نیاز

از آنجا که انتخاب با مشتری است و مشتریان هنگام استفاده از دستگاه کارتخوان، کیفیت و خدمات دهی مناسب را ملاک قرار می دهند، بسیاری از افراد بانک گردشگری را برای این مهم برگزیدند.

کارتخوان بانک گردشگری پاسخگوی نیاز هر فرد و هر نیاز

به گزارش پول نیوز، با گسترش علم و فناوری، رویکردی دوگانه برای جوامع رقم خورده است. از یک سو علم و فناوری دست و پای انسان را بسته و خطرهای بسیاری برای او رقم زده به عنوان مثال اگرچه خودرو اختراع شده، اما تصادفات، آلودگی هوا، ترافیک و بسیاری چالشهای دیگر را رقم زده و از سوی دیگر برای مقابله با این چالشها، اختراعات و رویکردهای جدیدی رقم خورده تا مشکلات را به حداقل ممکن کاهش دهد.

چالش انجام معاملات

یکی از مهمترین بخشهایی که انسان با آن دست به گریبان بوده، معاملات است. از هنگامی که انسان پی برد تمام نیازهای خودش را نمی تواند تامین کند و لازم است بسیاری از آنها را از دیگران تهیه کند، معاملات مطرح شد که در ابتدا به صورت معامله کالابه کالا فعال شد، اما پس از گذشته مدتی کالای واسطه ای و در نهایت پول اختراع شد. انسان گمان کرد با اختراع پول همه چیز را مدیریت خواهد کرد، اما پول چالشهای خاص خودش را داشت که خطر نقل و انتقال پول، آلودگی ناشی از دست به دست شدن، پاره شدن و بسیاری موارد دیگر باعث شد تا نگاه متفاوتی به پول ایجاد شود که در نهایت نقل و انتقال پول در فضای مجازی تعریف شد.

تحولات در اوج

اما این نقل و انتقال نیز همواره در حال تحول بود و به ابزارهای گوناگونی برای تسهیل نیاز داشت. یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین روشها، پایانه‌های فروش یا دستگاههای کارتخوان هستند که شرکتهای بسیاری در این عرصه فعال شدند. بانک گردشگری نیز بخوبی وارد این عرصه شد و با نصب دستگاه‌های کارت‌خوان، با قدرت در مراکز فروش کالا و خدمات حضور یافت. روش بکارگیری دستگاه کارتخوان به اندازه ای اهمیت یافته که صاحبان کسب‌وکار یا فروشگاهی به سوی نصب دستگاه کارتخوان رفتند.

بانک گردشگری انتخاب اول

از آنجا که انتخاب با مشتری است و مشتریان هنگام استفاده از دستگاه کارتخوان، کیفیت و خدمات دهی مناسب را ملاک قرار می دهند، بسیاری از افراد بانک گردشگری را برای این مهم برگزیدند. بانک گردشگری برای آنکه رضایت تمامی جامعه مخاطب خود را جلب کند، برای تمامی فعالان این عرصه اقدامات چشمگیری به عمل آورد و تنوع محصول متفاوتی ایجاد کرد.

انواع دستگاه‌ و خدمات

بانک گردشگری برای جلب رضایت مشتریان دستگاه‌های POS مختلفی تعریف کرد که بر حسب بستر ارتباطی و خدمات با هم تفاوت دارند. بدین معنا که اگر کسب‌وکار مشتری در حرکت است، می‌تواند از دستگاه‌های POS بی‌سیم (GPRS) بانک گردشگری استفاده نمایید. دستگاه‌های تحت شبکه( LAN ) از طریق کابل‌های شبکه به سیستم‌های کلی متصل می‌شوند که این دستگاه‌ها در فروشگاه‌های دارای سیستم شبکه LAN مورداستفاده قرار می‌گیرند. دستگاه‌های POS ثابت از طریق خطوط تلفن و به‌صورت Dial Up به سیستم بانکی متصل می‌شوند.

 

ثبت در رایانه

یکی از چالشهایی که فعالان اقتصادی با آن دست به گریبان هستند، ثبت عملیات  پولی و بانکی است. بانک گردشگری به نوعی برنامه ریزی کرد که اگر دارنده دستگاه کارتخوان می‌خواهد دریافت‌های الکترونیک اش مستقیم در سیستم حسابداری فروش شما ثبت شود می تواند از دستگاه‌های متصل به رایانه پذیرنده (PC POS)بانک گردشگری استفاده کند تا در این صورت چالش عملیات حسابداری به حداقل ممکن کاهش یابد.

اتصال به چند دستگاه

بسیاری از افراد یا شرکتها نیاز دارند پول ناشی از معاملاتشان در چند حساب واریز شود تا بتوانند از منابع ناشی از گردش مالی همچون دریافت تسهیلات بهره مند شود. اما اینکه قرار باشد فرد دایم موجودی را از یک حساب به حساب دیگر منقل کند، زمانبر و البته هزینه بر است و امکان دارد این گردش مالی بر حساب مالیاتی او اثر بگزارد. در این رابطه نیز بانک گردشگری چاره اندیشی کرده به نوعی که در حال عادی دستگاه POS تنها به یک حساب متصل است، اما در صورتی که مشتری تمایل دارد از یک دستگاه به چند حساب پول واریز کند، می‌تواند از دستگاه‌های چند حسابى با امکان انتخاب حساب‌های متصل به دستگاه بانک گردشگری استفاده کند.دستگاه‌های POS با امکان واریز همزمان به چند حساب به‌صورت تسهیم (درصدی)، دیگر خدمتی است که می‌توان در دستگاه‌های POS بانک گردشگری برنامه‌ریزی کرد. در این خدمت می‌توان واریز درصدی از دریافت را به حساب‌های دیگر برنامه‌ریزی کرد.

همچنین بخوانید  بزرگداشت قرض الحسنه در جشنواره بانک گردشگری

حسابداری با کارتخوان گردشگری

دستگاه‌های پایانه فروش بانک گردشگری مزیت های دیگری نیز تعریف کرد که می تواند در اندازه یک حسابدار  عمل کند به نوعی که با استفاده از دستگاه‌های POS بانک گردشگری می توان گزارش‌های مورد نیاز برای کسب‌وکار مانند فهرست تراکنش‌های موفق و تراکنش‌های تسویه نشده، چاپ مجدد رسیدهای خاص، چاپ مجدد رسید تراکنش آخر و بهره‌مندی از امتیازات ویژه در دریافت تسهیلات و شرکت در جشنواره‌های ویژه پذیرندگان را نیز بهره مند شد. انجام انواع خرید، گرفتن موجودی حساب، پرداخت انواع قبوض و خرید شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری نیز از جمله خدمات ارزنده کارت خوان های بانک گردشگری است که شاید مشتریان از آنها آگاه نباشند.

دریافت اطلاعات بیشتر

بانک گردشگری همواره خود را پاسخگوی مشتریان می داند و برای تحقق این مهم، در تمامی ساعات شبانه‌روز و بدون تعطیلی پاسخگوی سوالات است به همین منظور این فرصت را به مشتریان داده که با شماره 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادات یا سوالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها