سامانه اشتغال شهرستان ورزقان راه اندازی شد

فرماندار شهرستان ورزقان از راه اندازی سامانه هوشمند اشتغال شهرستان ورزقان با آدرس اینترنتی sav.adilar.com خبر داد.

سامانه اشتغال شهرستان ورزقان راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت مس سونگون آذربایجان، فرهاد جلیلوند در مراسم رونمایی این سامانه اظهار داشت: مشکلات موجود در جذب نیرو برای شرکت‌های زیرمجموعه و پیمانکاران مجتمع مس سونگون ورزقان و سایر معادن شهرستان سالیان سال بود که موجب ایجاد نارضایتی و اعتراض در میان متقاضیان اشتغال در منطقه ورزقان و خاروانا و روستاهای تابعه شده بود.

وی گفت: در این خصوص ما با هم‌فکری نماینده محترم شهرستان، مدیر مجتمع مس سونگون و اداره کار تصمیم گرفتیم سامانه ای را که بصورت هوشمند و در راستای سازماندهی اشتغال و رفع تبعیض با رعایت عدالت و اولویت‌ها و همچنین جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی عمل می کند را با همکاری دانشگاه تبریز راه اندازی کنیم.

جلیلوند با بیان اینکه بکارگیری نیروهای انسانی در معادن منطقه از این بعد صرفا از طریق سامانه اشتغال ورزقان به آدرس sav.adilar.com انجام خواهد گرفت، اضافه کرد: این سامانه قادر است امتیازات متقاضیان را به صورت خودکار محاسبه و اولویت آنها را در مشاغل و حرفه‌های مورد درخواست تعیین کند و هیچگونه دخل و تصرف انسانی در آن وارد نیست.

فرماندار ورزقان گفت: طی بخشنامه ای به شرکت های زیرمجموعه و پیمانکاران مجتمع مس سونگون تکلیف کرده ایم از تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱ درخواست و جذب هر گونه نیروی انسانی و خودروهای سبک استیجاری با راننده را از طریق این سامانه انجام دهند.

جلیلوند افزود: اولویت جذب با متقاضیان شهرستان ورزقان است و در صورتی که نیاز به نفر متخصص باشد که در شهرستان موجود نباشد از دیگر شهرستان ها و استان ها در این زمینه استفاده خواهد شد.

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها