بانک ایران زمین حامی اقتصاد کشور و همراه خوب مشتری ها

از آنجایی که در اقتصاد وظیفه تجهیز و تخصیص منابع مالی بر عهده بانک ها قرار دارد، لذا نقش بانکها برای توسعه اقتصادی و اجتماعی در هر جامعه ای انکارناپذیر است .نقش بانکها در توسعه اقتصادی و اجتماعی از پیش نیاز های اصلی جهت رشد اقتصادی و افزایش رفاه اجتماعی است.. بانک ها به کمک سیاست های اعتباری و مالی خود قادرند وسایل رشد و توسعه اقتصادی را در کشور فراهم نمایند .مقاله حاضر به روش توصیفی تحلیلی به بررسی تجزیه و تحلیل نقش بانکها در توسعه اقتصادی در کشور جهت رونق بیشتر بازار سرمایه و به تبع آن چرخه فعالیت های اقتصادی و توسعه در محتوای نظری و علمی می پردازد.

بانک ایران زمین حامی اقتصاد کشور و همراه خوب مشتری ها

به گزارش راه مردم-در میان بانک های کشور بانک ایران زمین همواره قصد داشته تا به عنوان یک مولد اقتصادی با اقدامات حمایتی ارائه خدمات و تسهیلات آسان در جهت تقویت تولید داخلی و رشد اقتصاد کشور حرکت کند. این بانک با ارائه خدمات مالی و اعتباری مناسب به این بخش‌ها، به رشد و پیشرفت اقتصادی کشور کمک می‌کند و نقش مهمی در تأمین مالی حوزه تولید کشور ایفا می‌کند.

بانک ایران زمین در تمام سال های فعالیت خود همواره حامی اقتصاد کشور بوده و همچنین با ارائه تسهیلات خرد با موضوعات مختلف همیشه در حوزه اجرای مسئولیت اجتماعی سازمانی پیشگام بوده و فعالیت‌های خود را متناسب با اقدامات حمایتی از تولید به انجام رسانده است.

شاید بتوان گفت که یکی از مهمترین موضوعات در این بانک ارائه سرویس ها و خدمات بانکی با کیفیت به مشتریان در کوتاه ترین زمان است و در این مسیر با استفاده از آخرین تکنولوژی دنیا در جهت ایجاد ارزش افزوده برای آنان تلاش می‌کند.

گفتنی است این بانک با توسعه خدمات آنلاین و دیجیتالی، به کسب و کارهای خرد و تولید داخلی امکان دسترسی به خدمات بانکی را در سراسر کشور بهره‌برداری از آخرین تکنولوژی‌ها فراهم می‌کند. این موضوع می‌تواند به تسهیل معاملات مالی، مدیریت مالی بهتر و افزایش بهره‌وری کسب و کارها کمک کند.

توسعه کسب و کارهای خرد و تولید داخلی یکی از اولویت‌های مهم بانک ایران زمین است که از طریق ارتقاء خدمات مالی و حمایت از کسب و کارهای نوپا، نوآور و پویا، به بهبود شرایط اقتصادی و اشتغال کشور کمک می ‌کند. در این راستا و با توجه به تحقق اهداف اقتصادی و مالی کشور، بانک ایران زمین با ارایه خدمات گسترده در بخش‌های مختلف اقتصادی، بازرگانی، صنعت و کسب و کار، تلاش دارد تا با ایجاد زیرساخت‌های مالی مناسب، فرصت‌های توسعه را برای کسب و کارهای داخلی فراهم سازد.

در آخرین اقدام نیز این بانک به منظور ارائه خدمات با کیفیت و افزایش رضایت مشتریان، بانک ایران زمین اقدام به راه اندازی سامانه بارگـذاری و مشاهـده الکترونیکی قراردادهای تسهیـلات بانکی مشتریان خود کرده است.

بدین ترتیب تسهیلات گیرندگان بانک ایران زمین می توانند اطلاعات مربوط به قرارداد تسهیلات و قرارداد وابسته خود را در سامانه OTC این بانک باگذاری و مشاهده کنند. از این پس مشتریان بانک ایران زمین می توانند با وارد کردن کد ملی و شماره قرارداد تسهیلات خود در سامانه تسهیلات مشتری، اطلاعات مربوط به تسهیلات دریافتی خود را مشاهده کنند.

بانک ایران زمین با اقدامات خود چه در زمینه ارائه تسهیلات و چه با طراحی محصولات و خدمات جدید خود که به نوعی خدمت رسانی به مردم را در اولویت اقدامات خود قرار داده، ثابت کرده که بانکی است که نیازهای جامعه را می شناسد و در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور گام بر می دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها