هوش مصنوعی به یاری مشتریان بیمه پارسیان آمد

شرکت بیمه پارسیان با به کارگیری هوش مصنوعی، پاسخگوی سوالات بیمه ای متقاضیان است.

هوش مصنوعی به یاری مشتریان بیمه پارسیان آمد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، با توسعه خدمات بیمه ای شرکت ها و نیز افزایش پوشش های بیمه ای قابل ارایه توسط بیمه گران، سوالات مورد نظر متقاضیان خرید بیمه نامه نیز به فراخور زمان افزایش می یابد، اما راهکار پاسخگویی به این سوالات چیست؟

بسیاری از شرکت ها با تدارک دیدن صفحاتی در قالب سوالات متداول، تلاش کرده اند به این سوالات پاسخ بدهند. همچنین تلفن های تماس شرکت ها نیز توسط کارشناسان بیمه ای شرکت ها به سوالات مشتریان پاسخگوست، اما واقعیت این است که این روش ها نه تنها قدیمی شده است، بلکه با به کارگیری عامل انسانی، محدودیت های زمانی و نیز عدم امکان به روزرسانی لحظه ای، می تواند توسط پرسش گران با عدم اقبال مواجه شود.

شرکت بیمه پارسیان با ارتقای این فرآیند، هوش مصنوعی را نیز به منظور پاسخگویی به سوالات مخاطبان خود به روش های معمول پاسخگویی اضافه کرده است، به گونه ای که عموم سوالات پرسش گران در لحظه و بدون فوت وقت، از طریق یک «چت بات» آنلاین پاسخ داده می شود.

چت بات بیمه پارسیان، سوالات را در دسته های بیمه مسئولیت و مهندسی، بیمه عمر و زندگی، بیمه مسافرتی، بیمه حمل و نقل و باربری، بیمه اتومبیل، بیمه حوادث، بیمه آتش سوزی، عمومی، بیمه درمان و بیمه موتور سیکلت طبقه بندی کرده است. همچنین برخی سوالات پرتکرار به صورت پیش فرض برای مخاطب نمایش داده می شود.

با این روش، نه تنها پرسشگر در کمترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت خواهد کرد، بلکه در هزینه های سازمانی نیز به میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهد شد.

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها