مزیت‌های ویژه بیمه پارسیان برای نمایندگان فروش

​تبلیغات نمایندگان فروش تاثیر به سزایی در جذب مشتریان و توسعه حاشیه سود انان دارد که این امر از چشم مدیران ارشد بیمه پارسیان دور نمانده و در همین خصوص برای تقویت فروش نمایندگان خود در سراسر کشور کمک هزینه تجهیز دفتر و تابلو تبلیغاتی برای نمایندگان فروش خود، برعهده گرفتند.

مزیت‌های ویژه بیمه پارسیان برای نمایندگان فروش

از مهم‌ترین مشکلات ایجاد کار مستقل، شرایط سخت اقتصادی است که بیشترین ناامنی شغلی را به وجود آورده و از طرف دیگر میزان دستمزدی که دولت هرساله با توجه به تورم تعیین می­‌کند، همیشه پایین‌تر از هزینه معاش است، پس در چنین شرایطی راه انداری کسب و کار شخصی بهترین راهکار است، اما یکی از معایب راه انداری هر کسب و کاری، مربوط به هزینه‌های اجاره و یا تجهیز دفتر و تابلو تبلیغاتی می‌شود، که بخش بزرگی از هزینه‌ها را شامل می‌شود.

امروزه افرادی که در دفاتر بیم‌ه­ای فعالیت دارند، از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار هستند و بیمه پارسیان در جهت حمایت از فارغ التحصیلان بیکار و اشتغال­زایی و رشد و توسعه جایگاه اجتماعی این گروه، مزیت ویژه اعطاء تسهیلات تجهیز دفتر را برای متقاضیان نمایندگی و علاقه مندان به ورود صنعت بیمه در نظر گرفته است و همواره تلاش­‌ها و فعالیت‌­های بیمه پارسیان ارائه هرچه بیشتر خدمات چه برای نمایندگان فروش و چه به بیمه گزاران لایق تشکر و قدردانی است.

ایجاد و تجهیز دفتر مناسب ابزار قدرتمند رقابت است. محلی است که کارشناس فروش اطلاعات ارزشمندی در مورد محصولات و خدمات به شیوه ای کارآمد و مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. به این ترتیب، داشتن دفتر و تابلوهای تبلیغاتی به اقتصاد شما کمک می‌کند تا به خوبی در فضای امن و پر آرامش به اقناع مشتری خود بپردازید.

تجهیز دفتر بیمه به تابلوهای تبلیغاتی، دنیای گسترده و خلاقانه ای دارند. بسیاری از مشاغل به وسیله همین تابلوها به مردم معرفی شده و رونق پیدا کردند و در صنعت بیمه حقیقت این است که شرکت‌ها یا دفاتر بیمه برای ادامه کار خود نیاز به مشتری‌هایی دارند که در نمایندگی که آن‌ها در اختیار دارند، برای انجام خدمات بیمه ثبت نام کنند.

تبلیغات و تجهیز دفتر مطلوب، از مهمترین عوامل در افزایش فروش و توسعه حاشیه سود شرکت‌های بیمه است و امکانی  برای آگاهی بخشیدن به مردم برای اینکه از بیمه وسیله محکم و مطمئنی برای رفع نیازهای آینده خود فراهم آورند.

بیمه پارسیان با آگاهی کامل از تاثیر تبلیغات بر میزان فروش توانسته نسبت به سایر شرکت‌های بیمه از کیفیت مطلوبی در حوزه اثر بخشی تبلیغات برخوردار باشد و برای تقویت و توسعه بازار نمایندگان خود در سراسر کشور مزیت ویژه پرداخت کمک هزینه تجهیز دفتر و تابلو را در نظر گرفته است تا با پرداخت این کمک هزینه به نمایندگان خود بتواند به حاشیه سود آنان کمک کند و بستری باشد برای تشویق  و جذب علاقه مندانی که می خواهند در این صنعت در حوزه فروش و بازریابی فعالیت کننند.

بر اساس تحقیقاتی که پیش از نگارش این گزارش انجام شده است، تنها شرکت بیمه ای است که  این مزیت ویژه را برای نمایندگان فروش بیمه نامه خود در نظر گرفته است بیمه پارسیان است که می‌داند این هزینه کرد نوعی سرمایه گذاری در مسیر توان افزایی نمایندگان فروش خود در سراسر کشور است، این دو مزیت را برای نمایندگان قائل شده است.

بیمه پارسیان، یکی از اولین شرکت‌هایی است که پس از تصویب قانون فعالیت بیمه‌های غیر دولتی، در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را به عنوان یک بیمه خصوصی در راستای تامین رضایت مشتریان شرکت آغاز کرد و در راستای توسعه عدالت اجتماعی، ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی همه اقشار جامعه و عمل به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی خود و در جهت توانمندسازی جوانان، طرح جذب نمایندگی را با مزیت‌های بسیار ویژه ایجاد کرده تا افراد بدون کمترین هزینه مشغول به کار شوند.

یادآور می‌شود بیمه پارسیان برای نمایندگان فروش بیمه نامه، اقدام به پرداخت تسهیلات تجهیز دفتر کرده است و از ابتدا تا انتهای همکاری ارتباط موثری با نمایندگان خود دارد که این امر سبب می‌شود علاقه مندان به فعالیت صنعت بیمه با فراق خاطر به توسعه شغلی خود بپردازند.

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها