زنان تجمع‌کننده مقابل شورای شهر تهران: ما برای تبلیغ حجاب پول نمی‌خواهیم

پس از  تجمع صبح‌ دیروز مقابل شورا؛ علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر و مشاور رسانه‌ای او برای شنیدن حرف‌های آن‌ها حاضر شدند.

زنان تجمع‌کننده مقابل شورای شهر تهران: ما برای تبلیغ حجاب پول نمی‌خواهیم

حاضریم رایگان برای گسترش حجاب تبلیغ کنیم

پس از  تجمع دیروز زنان حامی حجاب مقابل شورا؛ علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر و مشاور رسانه‌ای او برای شنیدن حرف‌های آن‌ها حاضر شدند.

یکی از این زنان به مشاور نادعلی گفت اگر نیرو ندارید ما حاضریم در مترو حاضر شویم و رایگان برای گسترش حجاب تبلیغ کنیم.


ویدیوی هم‌میهن از تجمع مقابل شورای شهر تهران

دو روز قبل هم گروهی از زنان با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار رفع ایرادات لایحه عفاف و حجاب از سوی نمایندگان شدند

 

گروهی از افراد مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن نوشته شده بود، « بدحجاب مجرم است»، «غفلت مسئولان کشیدن چادر همسر شهید»، «مسئول بیا خیابون کشف حجاب رو جمع کن» خواستار مقابله با بی حجابی شدند.

 

از دیگر مطالبات این افراد رفع ایرادات موجود در لایحه عفاف و حجاب از سوی نمایندگان مجلس بود.

 

آن‌ها همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که بر مطالباتی از جمله توجه به وضعیت معیشت مردم، اجرای قانون فعلی حجاب از جمله محروم کردن بی حجاب ها از خدمات عمومی و کنترل فضای مجازی با بستن پهنای باند پیام رسان های خارجی تاکید شده بود.

ارسال نظر

  • بهروز

    رضا خان نتوانست به مردم ما قانون اجباری تحمیل کند.اگر توانسته بود که حجاب نمی ماند.پس آب در هاون نگویید.اگر شما ها خانم ها به فکر هم میهن خویش هستید و کاسب شعار نیستید.من زنانی را سراغ دارم که برای سفره خانواده این روزها جلو آفتاب سیب زمینی یا سیر از زمین جمع می کنند .بدون ربا چند مدت بی نام و نشان نه با معرکه جهادی و غیره همین کار را انجام دهید و بدون پلاکارد.و دوربین. مزد آنرا کمک آنها کنید.رنگ پوست شما نیت شما را خیلی صاف نشان نمی دهد.

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها