صبانور رکورد تولید و فروش کنسانتره و سنگ آهن را در هم شکست

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور توانست در بهار امسال به رکورد تازه‌ای از تولید و فروش کنستانتره دست پیدا کند.

صبانور رکورد تولید و فروش کنسانتره و سنگ آهن را در هم شکست

 

به گزارش اقتصادتهران، این شرکت که عنوان طلایه دار رکورد استخراج، تولید را یدک می‌کشد، در ۳ ماه بهار ۱۴۰۳ توانست به رکورد تولید ۱۵۳ هزار و یکصد و شش تن کنسانتره دست پیدا کند و رکورد قبلی خود یعنی ۱۴۷ هزار و ۲۰ تن در مقایسه با تمامی ادوار گذشته را بشکند.

به بیان دیگر، این شرکت توانست بالاترین رکورد تولیدات و فروش کنستانتره در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به اردیبهشت ماه سال‌های گذشته از بدو تاسیس را به ثبت برساند.

لازم به ذکر است صبانور طلایه دار ثبت رکورد ماهیانه در تولید سنگ آهن نیز شده است به گونه‌‌ای که این شرکت توانست در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با استخراج ۲۸۶ هزار و ۱۲۷ تن سنگ آهن، رکورد تازه‌ای‌ از استخراج را از بدو تاسیس از آن خود نماید به گونه‌ای که رقم استخراج سنگ آهن در این شرکت از بدو تاسیس تا فروردین سال ۱۴۰۱ تنها ۱۸۴ هزار تن بوده است. از سوی دیگر این شرکت موفق گردید به رقم ۳۹۵ هزار و ۶۰۲ تن استخراج سنگ آهن در اردیبهشت‌ماه امسال دست پیدا کند.

بالاترین رکورد تولید روزانه کنسانتره در اردیبهشت ۱۴۰۳ برای شرکت صبانور به دست آمد به طوری که صبانور در دومین ماه امسال رکورد تولید روزانه را به ۳هزار و ۳۲۵ تن تولید کنسانتره در مجتمع شهرک رسانده است.

این در حالی است که فروش کنسانتره توسط شرکت معدنی و صنعتی صبانور با افزایش قابل توجهی از ۱۱۰ هزار تن در اردیبهشت سال گذشته به بالغ بر ۱۴۳ هزار تن در اردیبهشت ماه امسال رسید که در نوع خود بی‌نظیر است و به عبارت دیگر این شرکت در اردیبهشت ماه امسال نسبت به اردیبهشت سال‌های گذشته از بدو تاسیس موفق به ثبت بالاترین رکورد در فروش کنستانتره شده است.

در آمار دیگری از روند رو به رشد تولید و استخراج در این‌ شرکت موفق صنعتی و معدنی یادآور می‌شود که صبانور در تولید گندله نیز به رکورد قابل توجه و مطلوبی دست یافته است به طوری که میزان تولید گندله توسط این شرکت در فروردین‌ماه امسال ۵۳ هزار ۶۵۳ تن به ثبت رسیده است.

گفتنی است، رکورد تولید سنگ آهن دانه‌بندی نیز توسط صبانور شکسته شد به طوری که این شرکت در دومین ماه امسال توانست به رقم ۲۸۳ هزار و ۳۸۳ تن تولید سنگ آهن دانه‌بندی دست یابد که بالاترین رکورد نسبت به اردیبهشت‌ سال‌های گذشته در این شرکت محسوب می‌شود.

رکوردزنی‌های پی در پی توسط شرکت معدنی و صنعتی صبانور، به طور حتم در نیمه دوم امسال نیز ادامه خواهد داشت و اخبار شگفت‌آورتری از این شرکت موفق خواهیم شنید.

 

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها