در نشست مشترک مرکز خدمات حوزه و بیمه «ما» خراسان رضوی مطرح شد؛

راه‌اندازی میز خدمت بیمه و درمان طلاب استان خراسان رضوی

حجت‌الاسلام نوربخش معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات استان در نشست مشترک با بیمه «ما» استان گفت: از سال گذشته میز خدمت با محوریت آموزش ثبت‌اسناد الکترونیکی و پاسخگویی سؤالات در زمینه خدمات درمان و بیمه طلاب در مرکز خدمات حوزه علمیه استان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی میز خدمت بیمه و درمان طلاب استان خراسان رضوی

 

 

به گزارش روابط‌عمومی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی، نشست مشترک مرکز خدمات حوزه و بیمه «ما» استان با محوریت بررسی مشکلات درمانی طلاب برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حائری مدیر کل مرکز خدمات حوزه استان در این نشست گفت: الکترونیکی شدن ارسال اسناد پزشکی در کاهش مراجعات موثر بوده و باعث تسهیل امور طلاب شده است.

وی افزود: جهت رفاه حال طلاب انعقاد قرارداد با مراکز درمانی مشهد و شهرستان‌های استان باید توسعه پیدا کند تا مراجعات حضوری به مرکز کاهش پیدا کند.

آقای بیاتی رئیس بیمه «ما» استان نیز در این نشست گفت: تاکنون 330 مرکز درمانی به سامانه برخط بیمه ما متصل شده و افزایش مراکز طرف قرارداد استان در حال توسعه است و آماده انعقاد قرارداد با مراکز درمانی مشهد و شهرستان های استان هستیم.

حجت‌الاسلام نوربخش معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات استان نیز در این نشست گفت: از سال گذشته میز خدمت با محوریت آموزش ثبت‌اسناد الکترونیکی و پاسخگویی سؤالات در زمینه خدمات درمان و بیمه طلاب در مرکز خدمات حوزه علمیه استان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: برای پیگیری اقدامات بیمارستانی نیاز به رابط شبانه‌روزی بیمه وجود دارد تا موارد اورژانسی از آن طریق پیگیری شود.

 

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها