لوتوس ودینگ کامل‌ترین مجموعه خدمات عروس و داماد به صورت همزمان

با نزدیک شدن به تاریخ عروسی، عروس و داماد سعی می‌کنند کارها و برنامه‌های خود را بهتر از همیشه پیش ببرند. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که عروس و داماد باید انجام دهند انتخاب سالن زیبایی است. سالن زیبایی لوتوس کامل‌ترین مجموعه خدمات عروس و داماد است که به صورت همزمان هم قابل خدمات رسانی خواهد بود. یعنی عروس و داماد می‌توانند به صورت همزمان برای رزرو اقدام کنند و در روز عروسی خدمات همزمانی را دریافت کنند.

 

با نزدیک شدن به تاریخ عروسی، عروس و داماد سعی می‌کنند کارها و برنامه‌های خود را بهتر از همیشه پیش ببرند. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که عروس و داماد باید انجام دهند انتخاب سالن زیبایی است. سالن زیبایی لوتوس کامل‌ترین مجموعه خدمات عروس و داماد است که به صورت همزمان هم قابل خدمات رسانی خواهد بود. یعنی عروس و داماد می‌توانند به صورت همزمان برای رزرو اقدام کنند و در روز عروسی خدمات همزمانی را دریافت کنند. خوشبختانه لوتوس ودینگ یکی از نمونه آرایشگاه‌های پرطرفدار بوده که روزانه مشتریان زیادی به آن مراجعه می‌کنند. گذشته از این موضوع عروس و دامادهای مختلفی تاکنون با خدمات ویژه این سالن راهی خانه بخت شده‌اند. اکنون اگر می‌خواهید در رابطه با لوتوس ودینگ و سالن عروس و داماد لوتوس ودینگ اطلاعات بیشتری به دست آورید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

انواع خدمات داماد در کامل‌ترین مجموعه زیبایی لوتوس

ممکن است فکر کنید بیشترین چالش و نگرانی در رابطه با انتخاب سالن زیبایی برای عروس خانم‌هاست اما سخت در اشتباهید؛ چرا که به همان میزان هم داماد دچار استرس و نگرانی می‌شود و نمی‌داند که چه سالنی را برای این جشن فرخنده انتخاب کند. دامادها نیز انتظاراتی را از شب عروسی دارند و می‌خواهند آراسته و زیباتر از همیشه به نظر برسند. در این زمینه به دنبال سالن مردانه هستند تا بتواند گریم داماد را برای آنها ارائه دهد. سالن زیبایی لوتوس خدمات زیر را برای دامادها ارائه می‌دهد:

فیشیال و جوانسازی

یکی از مهمترین اقداماتی که برای آقا دامادها در شب عروسی تدارک می‌بینند فیشیال و جوانسازی است. در واقع این کار در دو مرحله انجام می‌شود که برای بهتر به نظر رسیدن پوست داماد انجام خواهد شد. در این صورت داماد پوستی صاف تمیز و شاداب دارد که در عکس‌ها نیز خوش‌رنگ خواهد افتاد. فیشیال و جوانسازی پوست داماد با استفاده از اسکراب و لایه بردارهای مختلف همچنین آبرسانی و خارج کردن جوش‌های سرسیاه و از بین بردن لک‌های مختلف بر روی پوست امکان‌پذیر است. پس از آن صورت را با استفاده از گویی‌های یخی ماساژ داده و در زیر نور ال ای دی قرار می‌دهند تا لیفت شود. این اقدام در روزهای باقیمانده به روز عروسی و در دو مرحله مجزا انجام می‌شود.

هیرکات و استایل مو

هیرکات به معنی کوتاه کردن مو است. گاهی دامادها می‌خواهند با موهایی مرتب و کوتاه شده در مجلس حاضر شوند و برخی دامادها نیز می‌خواهند موهایشان بلندتر از حد معمول باشد. در این زمینه هیرکات و استایل مو از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین در آرایشگاه موها در حد و حدود معین شده کوتاه می‌شوند و در مدل‌های مختلف حالت داده خواهند شد. استایل مو می‌تواند به صورت لخت، فر، موج‌دار و غیره باشد که در هر صورت انتخاب با داماد خواهد بود. گاهی داماد دوست دارد موهایش بلند و جمع شده باشد، در این صورت آرایشگر موها را با استایل دم اسبی یا مدل‌های دیگر حالت می‌دهد.

گریم فوق تخصصی

قطعاً یکی از بزرگترین خواسته‌های داماد این است که چهره‌اش زیبا، بشاش و خوش حالت به نظر برسد که این کار تنها با گریم فوق تخصصی امکان‌پذیر خواهد بود. در گریم فوق تخصصی آرایشگر یا میکاپ آرتیست سعی می‌کند با استفاده از کانتورینگ قسمت‌های برجسته و مختلف صورت را بهتر از همیشه به نمایش بگذارد. در کانتورینگ استخوان‌های فک، گونه‌ها، چانه و پیشانی به بهترین حالت ممکن به نمایش گذاشته می‌شوند. گاه ممکن است داماد بینی بزرگ یا لب‌هایی فرو رفته داشته باشد که با استفاده از کانتورینگ می‌توان دماغ را کوچکتر از حد معمول و لب‌ها را برجسته‌تر نشان داد. پس گریم داماد از مهم‌ترین و تخصصی‌ترین کارهایی است که میکاپ آرتیست در سالن آرایش مردانه آن را انجام می‌دهد.

خدمات عروس در لوتوس ودینگ

خدمات عروس نیز توسط پرسنل و آرایشگران متخصص و حرفه‌ای لوتوس ودینگ انجام خواهد شد. این خدمات شامل موارد مختلفی می‌شوند که عروس می‌تواند انتخاب کند که در چه حد و حدودی انجام گیرد و یا حتی برخی از این موارد را می‌تواند حذف کند. انواع خدمات عروس در لوتوس ودینگ به نشانی اینترنتی به شرح زیر است:

میکاپ

میکاپ عروس شامل آرایش صورت عروس است که در سبک‌های مختلف اجرا می‌شود. این سبک‌ها شامل عروسکی، خلیجی، شاین، اسموکی، اروپایی و غیره می‌شود. رنگ و غلظت یا ملایم بودن میکاپ بر اساس سلیقه مشتری و نظر میکاپ آرتیست انجام خواهد شد. یعنی میکاپ آرتیست در رابطه با میکاپ مورد علاقه عروس با او صحبت می‌کند و در نهایت با نظرات مختلف که چه میکاپی به چهره عروس می‌آید به نتیجه خواهند رسید.

شینیون

شینیون یکی از خدماتی است که برای عروس در جهت زیباتر کردن حالت موها انجام می‌شود در این زمینه می‌توان موهای عروس را ویو، فر یا اتو کشید و به زیباترین حالت ممکن درآورد. مدل‌ها و سبک‌های شینیون نیز متفاوت هستند و شامل شینیون باز، شینیون بسته، شینیون اروپایی، دم اسبی و غیره می‌شوند.

رنگ و لایت مو

امروز عروس‌ها متناسب با جدیدترین متدهای روز علاقمند به رنگ و لایت موهای خود هستند. لوتوس ودینگ هم می‌تواند بهترین رنگ موها را متناسب با چهره و رنگ پوستی که دارید برایتان ارائه دهد. رنگ و لایت انواع مختلفی دارد و تکنیک کاملاً پیچیده و تخصصی است که پرسنل لوتوس ودینگ به بهترین حالت ممکن از پس آن برمی‌آیند.

کاشت ناخن

از جمله کارهای زیبایی که برای عروس خانم‌ها انجام می‌شود کاشت ناخن است. کاشت ناخن در طرح‌ها و مدل‌های مختلف توسط نیل آرتیست‌های آموزش دیده و مجرب در سالن لوتوس ودینگ انجام خواهد شد.

فیشیال و پاکسازی صورت

برای اینکه آرایش و میکاپ روی پوست صورت عروس خانم‌ها با ماندگاری بیشتری انجام شود لازم است تا پوست کاملاً تمیز شود. در این صورت فیشیال و پاکسازی صورت برای عروس خانم‌ها در چند مرحله انجام خواهد شد که شامل پاکسازی و استفاده از لایه بردارهای مختلف خواهد بود.

نتیجه‌گیری

با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفت اکنون دیگر می‌دانید که یکی از کامل‌ترین مجموعه خدمات عروس و داماد است که امکان دریافت خدمات همزمان را امکان‌پذیر ساخته یعنی شما دیگر قرار نیست زمان زیادی را صرف کنید بلکه می‌توانید نوبت عروسی خود را برای عروس و داماد در سالن لوتوس ثبت کرده و همزمان آماده و حاضر شوید و به دنبال کارهای عکاسی و رفتن به سالن باشید. جهت دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر با ما از طریق شماره تماس‌های زیر در ارتباط باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها