مجمع عمومی عادی سالانه پگاه گلستان برگزار شد

مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در تاریخ نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار و همزمان به صورت زنده درلینگ گوگل میت نیز پخش شد.

مجمع عمومی عادی سالانه پگاه گلستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این مجمع با حضور۷۲.۴۴ درصد صاحبان سهام برگزار شد .ضمن احراز نصاب قانونی برای تشکیل مجمع و اعلام رسمیت جلسه و خیر مقدم به حاضرین، برای انتخاب هیات رئیسه رای گیری به عمل امد ودر اجرای ماده ۱۰۱لاحیه اصلاحی قانون تجارت اعضاء هیات رئیسه با اتفاق آراء سهامدران حاضر به شرح زیر انتخاب شدند. در این جلسه غلامرضا زینلی به نمایندگی از شرکت صنایع شیر ایران (رئیس مجمع )، علی بیرانوند به نمایندگی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان (ناظرمجمع)، امیر علی حقی نژاد به نمایندگی از شرکت شیر خشک نوزاد پگاه (ناظر مجمع)، علی کد خدایی (منشی مجمع) حضور داشتند .

 این مجمع با حضور نماینده سهامدار عمده و سهامداران خرد معاونین، نکات تخصصی برای رفع مشکلات و افزایش بهره‌وری اعلام کردند و به سوالات سهامداران که از طریق بر خط در جلسه حضور داشتند پاسخ داده شد.

استماع گزارش فعالیت هیات مدیره و گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت برای عملکرد دوره مالی ده ماه منتهی به ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ از دیگر بخش های این مجمع بود.

بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد صورتهای مالی، شامل صورت سود و زیان، صورت وضعیت مالی، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان های نقدی دوره مالی منتهی به۳۰دی ماه ۱۴۰۲و سود قابل تقسیم، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی ۱۴۰۳و تعیین حق الزحمه ایشان، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف وپاداش هیات مدیره، از دیگر موارد مطرح شده در این مجمع عمومی بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها